Serwis
Gwarancja
Mając na uwadze troskę o użytkowników komputerów OPTIMUS stale doskonalimy nasze usługi – koncentrujemy się na Kliencie, jego potrzebach i zadowoleniu.
Pomimo dokładania największych starań i zaawansowanych mechanizmów kontroli jakości na etapie projektowania, montażu i wysyłki w naszych urządzeniach sporadycznie występują wady funkcjonalne. Z uwagi na powyższe, gwarantujemy prawidłowe działanie komputera, o ile jest on użytkowany zgodnie z przeznaczeniem.
Warunki naszej gwarancji zostały szczegółowo określone w karcie gwarancyjnej.
Zgłoszenie reklamacji
Reklamację z tytułu gwarancji należy zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu się wady.
Zgłoszenie zalecamy kierować do nas drogą elektroniczną za pośrednictwem e-mail serwis@optimus.pl lub formularza reklamacyjnego.
Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
- dane kontaktowe Zgłaszającego (adres, numer telefonu, adres e-mail);
- imię i nazwisko Zgłaszającego;
- numer seryjny urządzenia;
- szczegółowy opis wady.
Podczas procedury przyjęcia zgłoszenia dział Obsługi Klienta poda Zgłaszającemu numery reklamacyjne wraz z opisaniem zasad odsyłki produktu na koszt serwisu.
Informujemy, że przed wysyłką urządzenia do serwisu, powinno zostać ono starannie zabezpieczone na czas transportu i spakowane w opakowanie, które zapewni takie zabezpieczenie.
W razie pytań zalecamy kontakt z naszym działem Obsługi Klienta.
serwis@optimus.pl
801 111 195
infolinia
napisz do nas
formularz